Po delší odmlce, která byla vynucena okolnostmi spojenými s epidemiologickou situací minulých let, jsme letos konečně mohli uskutečnit další ze setkání zákazníků našeho SW řešení HELIOS Energo. Akce proběhla dne 22. září 2022 v prostředí rodinné farmy Tasov na Vysočině. Vedle oficiální části setkání, jejímž cílem bylo seznámit naše zákazníky s nejnovějšími realizovanými i plánovanými novinkami HELIOS Energo, jsme se těšili především na společně strávený čas na krásném místě zpestřený bohatou nabídkou zdejší vyhlášené gastronomie. Velice nás potěšilo, že akce u zákazníků vzbudila opravdu velký zájem.
Setkání jsme připravili pro uživatele našeho systému bez rozdílu oborového zaměření, čemuž byla přizpůsobena i tematická náplň prezentací. Na své si tak mohli přijít zástupci všech oblastí, ve kterých je systém HELIOS Energo uplatněn.
Hned na úvod jsme zařadili agendy, které zejména v poslední době u zákazníků nacházejí stále širší uplatnění, a tak se staly předmětem řady inovací – např. hromadná komunikace s odběrateli nebo automatické importy dat měření.
Ukázali jsme i některé čerstvé novinky z vývojové kuchyně, jako např. nový modul Výpovědi smluv, který je již v distribuci, nebo novou generaci webového portálu pro zákazníky, s jehož nasazením u prvních uživatelů se počítá v první polovině příštího roku 2023.
Důležitým tématem pro většinu účastníků byla bezesporu prezentace informující o aktuálních legislativních změnách v energetice a krocích, které vývojový tým v této věci připravuje. Zejména tento bod vyvolal řadu diskusních námětů.
Abychom zákazníkům ukázali i širší možnosti využití našeho systému a našich služeb, doplnili jsme dopolední programový blok o prezentace některých dalších produktů. Byly to ukázky personálního a mzdového systému plusPortal a rovněž nástroje pro elektronické vzdělávání E-learning, které vyvíjejí kolegové ze „sousedních“ produktových týmů naší společnosti. Zájem vzbudil rovněž produkt DOCU-X pro efektivní zpracování a správu dokumentů, který představila partnerská společnost SOCOS IT s.r.o.
Následující dění se již odehrávalo zejména v režii mistrů zdejší vynikající kuchyně. Z lahůdek servírovaných formou bohatého rautu si mohl každý vybrat do sytosti podle svého gusta. V příjemném prostředí stylové restaurace pak bylo možné pokračovat v našich dalších diskusích, a to nejen pracovních.
Na základě reakcí účastníků jsme přesvědčeni, že se naše letošní setkání opravdu vydařilo. Nakonec také počasí, které nám ještě den před tím nebylo zcela nakloněno, ukázalo svoji přívětivější tvář a umožnilo při rozhovorech postát či posedět na čerstvém vzduchu a načerpat tak i do osobní zásoby patřičnou dávku energie – v tomto případě tedy energie solární.
Kontakt se zákazníky, ať již prostřednictvím podobných akcí, osobních individuálních schůzek, telefonátů či jiných forem komunikace je pro nás jedním z nejdůležitějších zdrojů inspirace dalšího rozvoje systému. Bez vazeb, které ze vzájemného setkávání vycházejí, by námi poskytované služby a produkty nemohly být tím, čím jsou.
Děkujeme všem účastníkům a již začínáme přemýšlet, kdy, kde a jak uspořádáme akci příště.
Tým Energo
PC HELP, a.s.